حماسه

خلیل فتنه‌گران

روابط عمومی جشنواره مردمی داستان "فتنه و بیداری" به نوشته "خليل رشنوي" پاسخ داد. رشنوي در نوشته‌اي كه در وبلاگ خود منتشر كرده بود، جشنواره داستان فتنه را غير مردمي خوانده و از اينكه نويسندگاني مانند محمود دولت‌آبادي و عباس معروفي در اين‌گونه جشنواره‌ها حضور ندارند، با تمسخر ياد كرده بود.

به گزارش رجانيوز، جشنواره داستان فتنه و بيداري امسال براي دومين سال متوالي در ورامين برگزار شد و آثار رسيده به اين جشنواره قرار است مشابه سال گذشته در كتاب‌هايي منتشر شود. سه كتاب "چت مقدس"، "عاشورای اغتشاش" و "خراب‎کار اجاره ای" كه حاوي آثار منتخب جشنواره سال گذشته بود، با استقبال و فروش خوبي مواجه شده بود.

در پاسخ روابط عمومی جشنواره مردمی داستان "فتنه و بیداری" به رشنوي آمده است:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 22:0 :: توسط : سرباز گمنام

خط تبليغي بي‌بي‌سي كمتر از يك هفته تا برگزاري انتخابات مجلس

رسانه‏های بیگانه اعم از شبکه‏های تلویزیونی ماهواره‎ای، رادیوها، سایت‏های خبری اینترنتی و خبرگزاری‏ها، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچون ادوار گذشته و البته این بار، با طراحی پیچیده‏تری، به دنبال خبرپراکنی و فضاسازی مسموم در جهت بهره‏گیری و فرصت‏سازی از چالش‏های انتخاباتی پیش ‎‏رو و ضربه‏زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

BBC فارسی

بنگاه خبرپراکنی BBC فارسی که در چند سال اخیر به شبکه‏ای چندرسانه‏ای تبدیل شده، در آستانه برگزاری انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رویکرد چندلایه‏ای را در مواجهه با این رویداد سیاسی در پیش گرفته است. این رویکرد چند لایه تبلیغی، دو جنبه اساسی دارد که عبارتند از جنبه تبیینی و جنبه تجویزی.

در جنبه تبیینی، BBC فارسی سعی دارد سه لایه تبلیغی را دنبال كند:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 5:38 :: توسط : سرباز گمنام

عکس: خشم مردم افغانستان در به آتش کشیدن قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی

تظاهرات مسلمانان خشمگین افغانستان در پنجمین روز خود در اعتراض به جنایت زشت نظامیان آمریکایی در سوزاندن کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم و فریاد "مرگ بر آمریکا" به اوج خود رسیده است .

تصاوير بيشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 4:50 :: توسط : سرباز گمنام

واكنش سردار نقدي به قرآن‌سوزي آمريكايي‌ها

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: به جز سوزاندن کاخ سفيد، هيچ‌چيز زخم ما مسلمانان را به‌خاطر قرآن‌سوزي در آمريکا التيام نخواهد بخشيد.

به گزارش ايسنا، سردار محمدرضا نقدي در جلسه مسئولان اردويي راهيان نور سپاه‌هاي استاني و فرماندهان اردوگاه‌هاي متمرکز کشوري، با تقدير از مطلوب برگزار شدن سفرهاي راهيان نور دانش‌آموزي اظهار كرد: سفرهاي راهيان نور از جمله بزرگترين و تاثيرگذارترين برنامه‌هاي فرهنگي کشور است که بحث اعزام کاروان‌هاي راهيان نور دانش‌آموزي به مناطق جنگي جنوب کشور و برگزاري برنامه غدير که به مناسبت عيد غدير‌خم برگزار شد، برنامه‌هاي مطلوب و خوبي بوده است که سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري بسيج آن را انجام داد.
 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 4:32 :: توسط : سرباز گمنام

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 4612
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.